20120717





zrobiłam porządki wyrzuciłam 3 zepsute zapalniczki i pozbierałam zapalki znalalam tusz do rzęs eyeliner i puder a także szczoteczkę do zębów milion gumek 2 miliony spinek notatniki notatki zeszyty i niepiszące długopisy bilety donikąd i paragony które stabilizują moją pamięć katalog z h&m i nowy bluszcz kwitki dowodowe legitymacje resztki tytoniu i lustereczko które nie mówi kto jest najpiękniejszy na świecie książki do oddania i szaliki a swego czasu rękawiczki nie do pary i wydaje mi się że pominęłam znaczną część właściwie to byla tylko jedna torebka w drugiej czekają inne rekwizyty pamięciowe stare zdjęcia znowu długopisy znowu notatniki gazety chusteczki i tusze do rzęs telefon i zepsute słuchawki w zamykanych przegrodach ukrywam pośpiech zmęczenie zaciekawienie i sama też tam czasem wskakuję bo bywa że chcę tylko oglądać a nie przeżywać może wkrótce odkryję lepszy pomysł wymyślę doskonalszy sposób



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz