20121111




Powiada pan, że się źle czuje ? Pan się w ogóle nie czuje, pan stracił samopoczucie, w panu jest samo cierpienie. Pan symuluje życie, pan nie ma czasu żyć, bo pan cierpi. Ja definiuję cierpliwość jako zdolność do noszenia cierpień- pan jest niecierpliwy, w pana duszy jest za mało miejsca, stąd cierpienie wypełnia pana bez reszty. 
- "Widnokrąg", Wojciech Kuczok


dzień jak co dzień
kojący dźwięk włączanego komputera, kawa pod nosem i pielgrzymka do wróżki przepowiadającej przyszłość, wyróżniającej dobre uczynki polegające na omijaniu kuchni, karcącej zbyt częste wizyty u babci -zero wyważonej ironii, wszystko aż nadto prawdziwe, namacalne, odczuwalne

za pośrednictwem komunikatorów i portali dowiaduję się nowości z życia przyjaciół
tablice nowości i wskaźników umieralności
a prawda jest taka prozaiczna:
boję się żyć bez Ciebie

swoją monotonię wyrażam w prostych dialogach pomiędzy  Bogiem a człowiekiem
ale nie wiem, kto jest kim
pogubiłam się we własnej teorii poznania
i chyba zaczynam za dużo żądać od świata

napisałam, więc wypuściłam ziarno
ziarno kiełkuje, zaszczepione w puchowych przestworzach łóżka
może dlatego moje sny są tak przerażąjąco zielone ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz