20121111




" Teraz wiem, że jesteś najważniejszy ze wszystkiego co mam,
chociaż w końcu, tak bardzo Ciebie nie mam.. "
 - Osiecka do Przybory


powinnam się skulić i płakać bo tak najwygodniej i najbezpieczniej ale obiecałam sobie że zacznę w końcu podejmować odpowiedzialne dojrzałe decyzje co poskutkowało brakiem jakiejkolwiek reakcji czuję że pogubiłam się wewnętrznie

a ja chcę żebyś powiedział mi kim dla Ciebie jestem czy myślisz o mnie jak się obudzisz i czy tęsknisz za mną jeżdżąc tramwajami co zrobisz z moimi nadgarstkami gdy w końcu się spotkamy i jakie będą Twoje pierwsze słowa po latach świetlnych nieobecności Twój uśmiech zaczyna zacierać się w mojej pamięci a w moim wnętrzu bucha pustka i bolesne nieporozumienie zbyt dużo myślę i ambiwalentnie się boję popękały mi usta i zniknęła talia ale wystarczy że powiesz że widzisz przyszłość że masz nadzieję ja wtedy wytrzymam wszystko


bo ja proszę pana jestem na zakręcie i zapominam że na niewysłane listy nie otrzymuje się odpowiedzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz