20121130





"Życie nie jest koniecznością, ale jeśli już człowiek zdecydował się żyć,
powinien żyć pięknie "
- ukochany Marek H.



napisałam teksty które muszę ukryć przed całym światem do dnia 22 grudnia bo będziemy publikować znów kwartalniki wołają i tulą i ukrywają przed całym światem a ja znowu wybieram uczuciopodobne teksty zamiast skupić się na poznawaniu historii i ukrytych znaczeń epitetów za to nauczyłam się oddychać w momencie skupionego myślenia moje ciało przypomina mapę nieodkrytych punktów a moje dłonie znów marzną 

marzenia dotyczące chwilowej ulotności i ułomności też są potrzebne mimo ogólnie wypuszczonej informacji o doczepianych skrzydłach spadłam na przedmieścia kolejne winne pytanie tradycyjnie mogłoby rozpocząć się od magicznego słowa 'dlaczego?' po prostu
lecz ono nigdy takie piękne nie będzie zmienię jego wydźwięk wygląd zewnętrzny sposób poruszania się łatwość wysławiania się wszystko zginie wraz z pstryknięciem palcami i wiecznym zamknięciem oczu 

szczegóły i wspomnienia jednak zachowam dla siebie kolejne utopijne pragnienie które siłą rażenia pokonało tysiące innych wiecznie czekających





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz