20130420






"Zostawiłam za dużo w mojej głowie i teraz tracę rozum. "
/ Edgar Allan Poe /



nigdy nie żyłam teraźniejszością wiecznie analizuję pochłaniam i obserwuję wymyślam niedostępne warianty i snuję wieczne domysły rozpamiętuję każde słowo i każdy gest któremu zbyt dużo brakuje do realności
po mojej ekspansji wspomnień przenoszę się w przyszłość dryfuję zawieszona w dwóch stanach nierealności
eksploruję przyszłość do granic możliwości i kreuję przeszłość 
co do tego nie ma żadnych wątpliwości


czerwienię się chwilami i nie robię tego co najbardziej mnie satysfakcjonuje duszę się pod swym ciężarem i nawarstwiam się dalej zastanawiam się kto o mnie śni i jakie formy przybieram w tych najbardziej skrywanych sennych pragnieniach

brakuje mi odwagi aby powrócić do rewolucyjnej rzeczywistości



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz