20131214



" Tak mi trzeba wiedzieć, że się ktoś o mnie troszczy w tym obcym świecie. I wiem, jak bardzo nie zasługuję na tę troskę - ja z moimi idiotycznymi depresjami i całą tą maszynerią spekulacji. "
- Poświatowska wyprzedza dekady i pisze o mnie



podobno koty też chcą nauczyć się latać myśli błądzą po kręgosłupie i z uwagi na rozpuszczone włosy wszczepiają się w niesforne kosmyki i odginają je w różne strony świata
ta najbardziej zmęczona część naszych oczu budzi się o 3:30 i ma ochotę na jazz bo to najlepsza godzina na poznawanie kolejnych nut na kubek kawy na papierosa na odrobinę uczuć

boję się przesadnej dosłowności głównie tego że dane słowa opatulą mnie bez możliwości ucieczki i zabrania oddechu moje usta rozchylające się ukrywają łapczywość pobieranego powietrza nauczyły się już że nadmiar czegokolwiek nie jest w stanie przybliżyć istoty szczęścia 

mam całą noc na rozmyślanie 'co by było gdyby' na  poszukanie nowych defektów ciała na puszczanie oczek do lustra i zabawy z moim najukochańszym futrzastym przyjacielem na powtórki z francuskiego na paradowanie w bieliźnie i radowanie się tym wszystkim co mnie ominęło

/styczeń maj 2012/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz