20120724



nauczyłam się dotykać czule i doceniać to czego nigdy nie mialam bałam się tej chwili i czuję wewnętrzny niepokój bo nie wiem jak powinnam się zachować wskazówka nieudolnie podąża w dobrą stronę stosowane przez Ciebie eufemizmy są piękne ale uwierz mi że uczucie ciężkości mnie nie opuszcza gwiazdy są za daleko a wszelkie myśli że się do nich zbliżam są irracjonalne
jestem naiwna i to jedna z najcudowniejszych mych zalet tak samo jak uwielbienie luster i pomimo nienawisci otaczającej z każdej strony to lubię patrzeć na siebie nieswoimi oczyma i i jestem ciekawa o czym myślisz gdy widzisz odbijający się deszcz w moich oczach i słyszę pytanie w ilu sercach się pojawię koniec końców rozdaję numery i adresy (bo uwielbiam listy!) 
zastanawiam się jak wygodne są Twoje ramiona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz