20121111




w głowie mi się kręci od tych snów jak nam byłoby tu cudownie podobno odpowiednia ilość wina podobno smakuje jak miłość niestety ja tego stanu nigdy nie doświadczyłam  uśmiechasz się do mnie i w międzyczasie moje serce rozpada się z przerażeniem robiąc rachunki sumienia co złego znowu zrobiłam kogo zraniłam komu nie pasowałam nie wiem co zrobilam z ukrytą premedytacją o której nie miałam pojęcia ale już szukam miejsca gdzie będę mogla się schować gdy spadnie na mnie lawina oskarżeń boję się że przyjedziesz z drugiego końca kraju tylko po to żeby zabić mnie milczeniem i ukrytymi argumentami

jestem zlepkiem wszystkich złych epitetów zalążkiem piekła na ziemi
i tylko mi jest z tym dobrze

co nie zmienia faktu że nie lubię nerwowego bicia mego serca ale to jeszcze nie jest kara za grzechy 


końce świata nie są naznaczone krótkim okresem trwania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz