20121130




"Poszłam spać chyba o czwartej rano, z taką myślą, że Ty posiadasz jasność etyczną. To znaczy, że posiadasz jasność co do etycznego wymiaru każdej sprawy. Ja czegoś takiego nie mam. Czasem po prostu nie wiem, co jest moralne, a co nie. Takie psychiczne niechlujstwo. "
- pani Osiecka


zatracam się we własnej niewiedzy i nie spełniam niczyich zamiarów uciekam bez pożegnania i bardzo często rozpoczynam nowe rozdziały w życiu brakuje mi już celów bo póki co nie spełniłam ani jednego (te chwilowe się nie liczą) nie brakuje mi za to snów i uczucia wyższe mnie opuszczają obce spojrzenia zamykają moje usta i wiem że lepiej nie oczekiwać odpowiedzi chcę po prostu być i sobie żyć ale muszę ograniczyć się do suchych definicji niezrozumiałych słów podchwytliwych obliczeń brakuje mi wyrażeń na pokonanie myśli i boję się Twojego głosu 


przecież wiesz że nie powiem Ci że znowu zbyt szybko bije mi serce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz