20121130





"Przerosło mnie / serce /cały jestem wewnątrz"
-R. Wojaczek


siedzę opatulona kocami i szalikami pali mnie czoło i palą moje czerwone policzki i dalej nie wiem jak przeżyłam ostatnich osiemnaście lat od smutków wcale nie rosną mi rzęsy i podobno jestem blada jak mój sweter przechodzą mnie dreszcze i to nie jest żadna oznaka zadowolenia zatkany nos drażni moje nieczułe receptory mniej tańczę więcej jem i nie zwracam uwagi na wymiary przemilczę zwrot "nie umiem" drżą mi mięśnie i uświadamiam sobie własne braki a ja zamiast powtarzać najważniejsze wątki lektur słucham pięknych piosenek które wcale nie są przereklamowane i zagłębiam "wstęp do psychoanalizy" i zawijam się w wyobrażenia które nie pasują idealnie do sytuacji


mam nadzieję że dalej pamiętasz 
(pudruję czerwony nos i udaję że wszystko jest w porządku)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz