20121207





"Tak mi trzeba wiedzieć, że się ktoś o mnie troszczy w tym obcym świecie. I wiem, jak bardzo nie zasługuję na tę troskę - ja z moimi idiotycznymi depresjami i całą tą maszynerią spekulacji. "
-Poświatowska, która znów mówi o mnie


na każdym kroku ktoś powtarza mi że mam zacząć myśleć o sobie i o swoim szczęściu ale o wiele łatwiej jest wejść w czyjąś skórę i lekko wewnątrz dotykając poznać chwilowe bicie serca i nieswoje pragnienia bo u mnie sprawa się komplikuje ale chcę żebyś mimo wszystko dobrze mnie zapamiętał więc na nowo się maluję wciągam brzuch rozpuszczam włosy ubieram sukienki i obcasy czerpię z danej chwili i oddaję się rzeczywistości która dotyka w miejscach nieprzyzwoitych i kaleczy stopy staram się unikać miłych słów i czulych uśmiechów które najczęściej niewłaściwie odczytuję ale wciąż obserwuję i probuję się dowiedzieć o czym tak naprawdę myślisz gdy na mnie patrzysz

brakuje mi czasem takich rzeczowników jak czułość bezpieczeństwo radość nieskończoność
i tęsknię za nieoddanymi książkami


miłego dnia, A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz