20130121






" To fascynujące, że ludzie z taką łatwością poddają się euforycznemu uczuciu zakochania, by potem najczęściej cierpieć. "

-J.L. Wiśniewski,I. Wownenko, Miłość oraz inne dysonanse



skupiam się na drobiazgach i z drobnostek układam własną rzeczywistość
wydawało mi się zawsze że nie mogę niczego wyrzucać że stracę kolejną cząstkę siebie
stało się zupełnie inaczej
spokojniej oddycham trzeźwiej myślę
zaczęłam troszczyć się o swoje ciało odnalazłam w sobie elementy czułości
w dalszym ciągu dużo krzyczę i płaczę ale kiedyś znajdę w sobie tyle sił aby przezwyciężyć wszystko (zresztą to jest jest jakaś forma wyrzucania złego z mego wnetrza)
wyjaśniłam też wszystko co nie pozwalało mi spokojnie spać i z czystym sumieniem myśleć
wolno uporządkowałam sobie teraźniejszość
oczywiście dalej boję się przyszłości ale przestałam już planować coś czego nie ma
rzucam się na wyzwanie kolejnym dniom
bez zahamowań
znów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz